Sklep internetowy Herbaty Czas (herbatyczas.pl) prowadzony jest przez firmę: GAM Adam Grunduls, ul. Milenijna 23, 03-130 Warszawa, NIP: 5251595950.
Sklep stacjonarny (skąd realizowane są zamówienia i dostawy) mieści się w Warszawie przy ul. Ludnej 3A.
Zamówienia
Zamówienia przyjmowane są za pomocą sieci internetowej poprzez formularz zamówienia umieszczony na stronie www.herbatyczas.pl, poprzez pocztę elektroniczną po adresem herbatyczas@herbatyczas.pl lub telefonicznie pod numerem telefonu 727 713 422.
Wymagane jest zamieszczenie w formularzu zamówienia pełnego adresu dostawy towaru (imię i nazwisko, ulica, numer domu, kod pocztowy, miasto) oraz danych kontaktowych zamawiającego (imię i nazwisko, telefon, adres e-mail).
Herbatyczas.pl może odstąpić od realizacji zamówienia w przypadku, gdy zamawiający poda nieprawdziwe lub niepełne dane kontaktowe lub adresowe, a podjęte przez Herbatyczas.pl próby skontaktowania się z klientem w celu sprostowania lub uzupełnienia danych nie powiodą się.
Po złożeniu zamówienia klient otrzymuje e-mailem na adres podany w formularzu zamówienia potwierdzenie, że zamówienie dotarło do Herbaciarni Herbatyczas.pl.
Przyjęcie do realizacji zamówienia następuje:
- przy zamówieniach płatnych przy odbiorze po otrzymaniu przez Herbaciarnię Herbatyczas.pl maila potwierdzającego zamówienie;
- przy zamówieniach płatnych kartą kredytową poprzez system Przelewy24 po otrzymaniu z systemu potwierdzenia pozytywnej autoryzacji transakcji;
- przy zamówieniach płatnych poprzez system PayPal po otrzymaniu z systemu potwierdzenia pozytywnej autoryzacji transakcji;
- przy zamówieniach płatnych kartą kredytową poprzez system Payu.pl po otrzymaniu z systemu potwierdzenia pozytywnej autoryzacji transakcji;
- przy zamówieniach płatnych przelewem po zaksięgowaniu przelewu na koncie Herbatyczas.pl.
Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że towar jest dostępny w magazynie. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem Herbatyczas.pl skontaktuje się z Klientem, który podejmie decyzję o sposobie realizacji zamówienia (częściowa realizacja; wydłużenie czasu oczekiwania; anulowanie zamówienia).
Klient może wycofać swoje zamówienie lub wprowadzić w nim zmiany do momentu jego wysłania. Jest to możliwe poprzez kontakt e-mailem pod adresem herbatyczas@herbatyczas.pl lub telefonicznie pod nr 727 713 422.
Ceny i płatność
Wszystkie ceny są podane w PLN i zwierają podatek VAT.
Cena podana przy każdym towarze jest obowiązująca na moment składania zamówienia.
Herbatyczas.pl zastrzega sobie prawo do zmiany cen produktów sprzedawanych w swojej Herbaciarni, modyfikacji oferty, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych i wyprzedaży.
Możliwe są następujące formy zapłaty za zamówiony towar:
- za pobraniem przy odbiorze towaru – należność w gotówce pobiera listonosz lub osoba wydająca towar w naszym biurze w przypadku odbioru własnego
- Rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Przelewy24
- kartą kredytową lub przelewem – należność pobiera serwis payU.pl
- przelewem bankowym bezpośrednio na konto Herbaciarni Herbatyczas.pl, nr konta: 77 1090 1043 0000 0001 4943 8732.
Do zamówień płatnych przy odbiorze i wysyłanych za pośrednictwem Poczty Polskiej doliczana jest dodatkowa opłata w wysokości 6 PLN.
W przypadku dostawy poza granice Polski warunki i koszty dostawy są ustalane w każdym przypadku pomiędzy klientem i Herbatyczas.pl indywidualnie. Przesyłki zagraniczne mogą być opłacane tylko kartą płatniczą lub przelewem. Herbatyczas.pl nie realizuje zamówień zagranicznych płatnych przy odbiorze.
W przypadku gdy kwota zamówienia przekracza 1500 PLN Herbatyczas.pl zastrzega sobie możliwość ograniczenia sposobu płatności przez zażądanie przedpłaty całości lub części zamówienia.
Dostawa towarów
Przy każdym zamówieniu podany jest koszt.
Czas realizacji zamówienia to czas, który upływa od chwili potwierdzenia zamówienia do wysłania zamówionych towarów z Herbaciarni. Zamówienia realizowane są w ciągu 3 dni roboczych od potwierdzenia zamówienia.
Termin otrzymania przesyłki to czas realizacji + przewidywany czas dostawy.
Herbatyczas.pl wysyła zamówione towary za pośrednictwem Poczty Polskiej (pocztex 48h). Nasze produkty pakujemy bardzo dokładnie, ale nie możemy wziąć odpowiedzialności za ich całkowite bezpieczeństwo podczas realizacji przesyłki. Dlatego, jeśli opakowanie nosi ślady zniszczenia, prosimy o nieodbieranie przesyłki lub otworzenie jej przy listonoszu i sprawdzenie zawartości. Jeśli przesyłka jest uszkodzona prosimy o niezwłoczny kontakt z naszą Herbaciarnią. Po otrzymaniu przez nas uszkodzonych towarów, w miarę dostępności w magazynie prześlemy Państwu nowe produkty lub zwrócimy poniesione przez Państwa koszty.
Koszty dostawy przesyłek na terenie Polski zawarte są w poniższej tabeli:
Przedpłata przelewem / PayPal / Przelewy24 | |
Poczta Polska | 16 zł |
Kurier | 16 zł |
Inpost Paczkomaty | 15 zł |
Jednorazowa dopłata do wysyłki przedmiotów delikatnych | 3 zł |
Odbiór osobisty | 0 zł |
Zamówienie powyżej 200 zł Poczta Polska | 0 zł |
Zamówienia o wartości przekraczającej 200 PLN są dostarczane na koszt Herbaciarni Herbatyczas.pl (nie dotyczy zamówień płatnych przy odbiorze).
Zwroty i reklamacje
Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku, w okresie 14 dni od dostarczenia towaru, konsument ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyny. Zwrot bez podania przyczyny jest możliwy tylko i wyłącznie wtedy, gdy odsyłany towar będzie w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu, będzie kompletny i nie będzie nosił żadnych śladów użytkowania.
Zwracany produkt należy odesłać na adres Herbaciarni Herbatyczas.pl: ul. Ludna 3A; 00-406 Warszawa. Herbatyczas.pl zastrzega sobie prawo do sprawdzenia stanu odsyłanego towaru w obecności listonosza. W przypadku stwierdzenia, że towar jest uszkodzony, zwrot nie zostanie przyjęty. Zwracany towar należy przesłać wraz z numerem konta, na który w przeciągu 5 dni roboczych Herbatyczas.pl odeśle pieniądze w kwocie równej cenie zakupionego towaru.
W przypadku zakupu ceramiki artystycznej prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami dotyczącymi specyfiki i zasad użytkowania takich naczyń:
- Z uwagi na ręczne wykonanie produktów, poszczególne egzemplarze mogą nieznacznie różnić się kształtem, kolorem i rozłożeniem wzoru. Mogą również występować niewielkie niedoskonałości szkliwionej powierzchni (nierówności, zacieki, zgrubienia itp.). Nie stanowią one wady produktu i podstawy do reklamacji. W przekonaniu ceramików (które podzielamy) jest to jeden z uroków ręcznie wykonanej ceramiki, sprawiający, że każdy przedmiot jest jedyny i niepowtarzalny.
- Niepokryte szkliwem elementy naczynia podczas mycia mogą chłonąć wodę, dlatego naczynia po umyciu powinny zostać dobrze wysuszone (pozostawione w przewiewnym miejscu), aby zapobiec powstawaniu pleśni.
- Niektóre szkliwa, zwłaszcza białe nakładane metodą kohiki, mogą ulegać lekkiemu przebarwieniu podczas użytkowania. Aby zminimalizować ten efekt, producenci zalecają przed pierwszym użyciem naczynia zanurzenie go całkowicie w letniej wodzie i pozostawienie go w tym stanie przez kilka godzin. Następnie naczynie należy pozostawić do dokładnego wyschnięcia. Ewentualne przebarwienia z kawy, herbaty lub innych ciemnych płynów zwykle dają się całkowicie usunąć gąbką namoczoną płynem do mycia naczyń, lub znikają same po kilku umyciach. Zawsze jednak istnieje możliwość, że takie przebarwienia powstaną po dłuższym czasie użytkowania naczynia. Japończycy również w tym aspekcie dostrzegają urok ceramiki. Uważają, że taki przedmiot, który nosi ślady użytkowania, opowiada w ten sposób swoją własną, niepowtarzalną historię.
- Większość oferowanych przez nas produktów nie nadaje się do mycia w zmywarce oraz użytku w kuchenkach mikrofalowych, chyba że informacje o takiej możliwości są zamieszczone w opisie produktu.
Reklamacje należy zgłaszać drogą mailową na adres herbatyczas@herbatyczas.pl podając imię i nazwisko kupującego, identyfikator zamówienia, adres do do korespondencji datę oraz rodzaj zaistniałej nieprawidłowości.
Sklep zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe – do poinformowania klienta w tym okresie przewidywanego terminu rozpatrzenia reklamacji.
Inne
Informacje znajdujące się na stronach internetowej Herbaciarni Herbatyczas.pl nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient za pośrednictwem strony internetowej składa ofertę kupna określonego produktu na warunkach podanych w jego opisie. Zawarcie umowy kupna-sprzedaży następuje w momencie pisemnego potwierdzenia odbioru towaru na liście przewozowym przesyłki.
Umowa sprzedaży zawierana jest pomiędzy klientem a GAM Adam Grunduls.
Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie istotnych postanowień zawieranej umowy następuje przez wydrukowanie i przekazanie klientowi wraz z przesyłką dowodu zakupu (paragonu fiskalnego lub faktury VAT).
Umowa sprzedaży jest zawierana w języku polskim i zgodnie z obowiązującym w Polsce prawem.
Regulamin określa zasady zakupów w internetowej Herbaciarni Herbatyczas.pl. Złożenie zamówienia jest równoznaczne z akceptacją zawartych w nim postanowień.
Akceptacja niniejszego Regulaminu oznacza jednocześnie zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Polityką Prywatności zamieszczoną na stronie sklepu herbatyczas.pl.